دلم یه کوکو شده

می کنم الفبا را روی لوحه سنگی 

"واو" مثل ویرانی، "دال" مثل دلتنگی 

نظرات 3 + ارسال نظر
.:: علی ::. پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 15:19 http://norouzshop.mihanblog.com

^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

سلام دوست گرامی

وب خیلی خوبی داری [قلب][گل][گل]

همین جور داشتم برای خودم تو نت میگشتم وب قشنگت رو دیدم[قلب]

کارت خیلی خوبه بهت تبریک میگم[گل]

یه سر به وبلاگ من هم بزن اگه خواستی و دوست داشتی بگو تا لینکت کنم

منتظرم ها

یادت نره

http://norouzshop.mihanblog.com

شوت شنبه 7 فروردین 1389 ساعت 12:32

باید نگاه ناب تو را پس بگیرم از

دنیا و با توان دل سر بزیرم از

این مردمان تازه بدوران رسیده و

آلوده بگذرم به خدا سیر سیرم از

این شعرهای بی سر و پایی که واژهاش

خونا به اند در خودشان ناگزیرم از

گفتن و یا نگفتن واین اتهام را

تنها به خاطر دل تو میپذیرم از

عدل خدا وشیوه این عشق دلخورم

هرصبحدم دعا کنم وشب بمیرم از

اینکه چقدر بی تو دلم تنگ باشد و

یک روز از جوانی مان رفت پیرم از

این روزگار بی هیجانی که عشق را

باور نمیکنند ولی ناگزیرم از.....

[ بدون نام ] دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 11:41

خــــاکــــــم به سر ، زغصه به سر خاک اگر کنم

خـــــاک وطن که رفت ، چه خاکی به سر کنم ؟

آوخ ، کــلاه نیست وطـــــن ، گـــــــر که از سرم

برداشتند فــــکـــر کــــــلاهی دگــــــــر کــــــنم

مــــرد آن بود که این کلهش ، برسر است و من

نـــــــــــامـــردم ار که بی کله ، آنی به سر کنم

مــــن آن نیـــــــم کــــــــه یکسره تدبیر مملکت

تسلیــــــــم هـــــــرزه گـــــــــرد قفا و قدر کنــم

زیــــــــر و زبر اگــــــــر نکنـــــــی خــاک خصم را

وی چــــــــــرخ زیــــــــــر و روی تو زیر و زبر کنم

جــــــــایی‌ست آروزی مـــن ، ار من به آن رسم

از روی نعـــــــــش لشکـــــــــر دشمـن گذر کنم

هــــــــــر آنچـــــه می‌کنی بکن ای دشمن قوی

مـــــــــن نیز اگــــــــر قــــوی شدم از تو بتر کنم

مـــــن‌ آن نیـــــم بــــه مرگ طبیعی بمیرم ، این

یــــــک کـــــــاسه خون به بستر راحت هدر کنم

معشـــــوق عشقی ای وطن ای عشق پاک من

ای آن کـــــــه ذکـــر عشق تو شام و سحر کنم

عشقت نه سرسری ست که از سر به در شود

مهـــــرت نـــــــه عارضی ست که جای دگر کنم

عشـــــق تــــــــو در وجــــــودم و مهر تو در دلم

بـــــــــا شیر انـــــــدرون شد و با جان به در کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد